Prowadzenie własnej działalności ma na celu, jak największy zysk. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, który oferuje różne towary lub usługi, z pewnością wiesz, jak istotny jest dla Twojej firmy marketing. Odpowiednie pozycjonowanie,pozwoli Ci, a raczej Twojej działalności znaleźć się na wysokim miejscu w wyszukiwarkach. Walka o to, kto zajmie jak najwyższą pozycję bywa zacięta, ale możesz sobie w prosty sposób pomóc. Dowiedz się czym jest SEO i dlaczego żaden dobrze prosperujący biznes nie może się bez tego obyć?
Marketing SEO – dlaczego to takie ważne?
Dzięki obecności słów kluczowych, charakterystycznych dla Twojej działalności, użytkownicy Internetu mają szansę na to, aby szybciej trafić na Twoją stronę i kupić produkty, których szukają. Konkurencja na rynku jest ogromna, liczy się zatem wysoka pozycja, ponieważ im wyżej znajdziesz się w wyszukiwarce, tym szansa, że ktoś odwiedzi Twój sklep i zrobi w nim zakupy jest znacznie większa, niż wtedy, gdy nie dbasz o ten aspekt. Nie musisz sam tworzyć takich treści. Do tego potrzebna jest chociaż minimalna znajomość zasad. Za niewielką sumę, możesz kupić gotowe teksty lub zlecić je do napisania kompetentnej osobie. Twórców SEO szukaj na różnego rodzaju giełdach tekstu lub skorzystaj z usług firmy marketingowej lub copywriterskiej. W pierwszym przypadku nieco ryzykujesz- nie wiesz, czy osoba, która tworzy treści zrobi to poprawnie. Na giełdzie tekstów szukaj doświadczonych autorów, którzy mogą poszczycić się już jakimś dorobkiem. Gdy chcesz skorzystać z usług agencji marketingowej, musisz się liczyć z nieco większymi kosztami, ale masz gwarancję reklamacji.
Jakich tekstów marketingowych szukać i jak rozpoznać dobrą jakość?
Teksty przeznaczone do pozycjonowania stron nie muszą być obecnie naszpikowane słowami kluczowymi. Algorytmy lepiej premiują tekst z tak zwanym długim ogonem, gdzie fraza kluczowa jest dłuższa niż pojedyncze słowo. Teksty pozycjonujące, takie jak zaplecza czy precle są przeznaczone głównie dla robotów i raczej wątpliwe jest, aby jakiś żywy użytkownik się tym zainteresował. Nie oznacza to bynajmniej, że można napisać dosłownie byle co i liczyć na wysoką pozycję w wyszukiwarkach. Teksty powinny mieć odpowiednią składnię, poprawność gramatyczną i bezbłędną ortografię. W innym wypadku, algorytm od razu rozpozna fałszywe treści i tym samym Twoja działalność na tym straci. Oprócz tekstów typowo pod wyszukiwarki, jeśli jesteś sprzedawcą towarów lub usług, możesz zlecić komuś prowadzenie Twojego firmowego bloga. Zwróć uwagę na to, aby była to osoba kompetentna, z bogatym zasobem słownictwa i dużą wyobraźnią. Lekkie pióro ma również znaczenie. Teksty napisane wartkim, ciekawym językiem doskonale się czyta – Twoi odbiorcy są wciągnięci w czytanie i więcej czasu spędzają przeglądając Twojego firmowego bloga czy oglądając Twój asortyment. Nie zapomnij również o tym, aby stale zwiększać liczbę swoich treści. Sukcesywnie dokupuj kolejne zaplecza i precle oraz zamawiaj wartościowe treści na bloga firmowego!
Najnowsze komentarze