Koncepcje rozwoju marketing-mix
Lip03

Koncepcje rozwoju marketing-mix

Tradycyjna koncepcja marketing-mix obejmuje zagadnienia tzw. 4P tj. produkt, cena (price), promocja i dystrybucja. Są to podstawowe sfery nierozerwalnie determinujące sprzedaż każdego produktu lub usługi. Produkt (product) – a więc wszelkiego typu cechy użytkowe, charakterystyczne dostarczanego towaru, parametry techniczne i jakościowe, kolor, kształt, wygląd, zapach ale także opakowanie, gwarancja, marka. Cena (price) – a więc...

Read More
Reklama
Paź11

Reklama

Mówi się, że światem rządzą pieniądze, jednak prawda jest taka, że aby mieć pieniądze trzeba umiejętnie sprzedać swoje usługi lub produkty. Dlatego też większość firm zatrudnia sprawnych marketingowców, którzy odpowiedzialni są za skuteczne działania marketingowe mające na celu jak największą sprzedaż produktów lub usług oferowanych przez firmę. Reklama Jedną z najskuteczniejszych form jakie może przybrać marketing jest reklama. Może...

Read More