Co powiesz na to, aby zwiększyć dzisiaj skuteczność oferty i zacząć sprzedawać 6x więcej?

Zadam Ci jedno proste pytanie:

Czy wiesz z jakich elementów składa się dobra Perswazyjna Oferta Handlowa?

SYSTEM PISANIA OFERT

Zaraz pokażę Ci najprostszy system pisania ofert, dzięki którym napisanie oferty będzie proste, a przy okazji bardzo skuteczne.

Będziesz potrzebował około 15 do 20 minut, aby nauczyć się pisać. Rzecz jasna nie będziesz od razu najlepszym copywriterem na świecie, ale będziesz w stanie pisać oferty, które sprzedają.

PAMIĘTAJ O PODSTAWOWE ZASADZIE: musisz wiedzieć kim jest Twój idealny klient. Twoja oferta musi być spersonalizowana, co oznacza, że musisz ją napisać pod 1 konkretnego klienta.

NA POCZĄTKU FAKTY.

Wypisz sobie wszystkie fakty o swoim produkcie. Co tak naprawdę chcesz im dać. Co otrzymają jeśli zostawią Ci pieniądze.

Jednak napisz sobie nie tylko to, co dostaną, ale napisz jak najwięcej faktów na ten temat.

Widzisz, David Ogilvy napisał kiedyś jeden z najlepszych nagłówków dla Rolls-Roysa. Brzmiał tak „Przy szybkości 60 mil/h największym hałasem jest odgłos elektrycznego zegarka”.

Tutaj mamy przedstawiony fakt i zaletę samochodu (jest cichy). Żeby powstał tak świetny nagłówek David musiał przyjrzeć się produktowi.

Poznać o nim jak najwięcej faktów.

Musisz również wypisać sobie jak najwięcej faktów.

— otrzymają 12 nagrań DVD w jakości full HD (cały zapisz szkolenia)

— otrzymają bonus na 150 stron, który jest kompletnym przewodnikiem po treści szkolenia

— otrzymają komplet stron, których potrzebują do tego, aby całość zadziałała

— dostaną listy kontrolne

— dostaną notatki z całości kursu

Wypisz sobie wszystko co otrzymają.

Teraz kiedy napisałeś sobie listę faktów, pora z tego zrobić konkretne korzyści dla klienta

Korzyści nie są faktami. Spójrz na nagłówek Davida Ogilvy. Zamienił fakt na konkretną korzyść dla klienta.

FAKT: otrzymają 12 nagrań DVD w jakości full HD

KORZYŚĆ: Otrzymasz informacje od A Do Z jak rozpocząć i prowadzić biznes szkoleniowy. Dzięki zarejestrowaniu seminarium w jakości full HD poczujesz się tak, jakbyś był z nami na sali szkoleniowej.

FAKT: otrzymają bonus na 150 stron, który jest kompletnym przewodnikiem po treści szkolenia

KORZYŚĆ: Wielu ludzi wraca do domu po szkoleniu i mają sterty notatek, ale nie wiedzą od czego zacząć. Nie tym razem. Dostaniesz 150 stronicowy przewodnik, gdzie krok po kroku masz wyjaśnione jak rozpocząć i rozwinąć taki biznes!

Musisz się zastanowić jak dany fakt wpływa na konkretną korzyść

Są pytania jakie pomogą Ci tego dokonać:

1. Co dzięki temu osiągną?

2. Jaki będzie końcowy rezultat?

3. Jaki jest ten emocjonalny czynnik, dla którego to jest dla nich ważne

4. Dlaczego mieliby kupić produkt dla tej korzyści?

FAKT: Dostaną szablon mojego lejka sprzedażowego.

1. Dzięki temu zbudują listę adresową

2. Będą mieli listę i zawsze, kiedy potrzebują pieniędzy, będą mogli wysłać do niej mailing

3. Będą mieli pewność, że nie stracą pieniędzy na reklamie i całość zadziała

4. Nie będę musieli nic wymyślać, tylko skopiują szablon

KORZYŚĆ: Dostaniesz mój kompletny plan budowania listy adresowej, dzięki temu masz pewność, że szybko i tanio zbudujesz listę.

Dodatkowo nie musisz się stresować, że nie dasz rady — bo otrzymasz szablon, który działa KOPIUJ WKLEJ.

Elementy stałe. Umieść w ofercie elementy stałe jak: gwarancję, ofertę, wyjaśnienie ceny, bonusy, czas jej wygaśnięcia.

Teraz kolejnym elementem jest znalezienie powodów, dla których klienci mogliby nie kupić.

Każdy klient ma wątpliwości, a Twoja oferta musi je rozbijać. Np.

— co jeśli produkt nie zadziała

— czy ten produkt jest dla początkujących

— czy znajdę tam coś nowego

— czy jest pełny i kompletny?

— cena jest za wysoka

Wypisz sobie jak najwięcej ich obiekcji. Kiedy je masz możesz je rozbić w ofercie.

Przykładowo: — nie wierzą, że produkt zadziała. Mając takie informacje dodam do oferty opinie innych klientów, pokażę konkretne studia przypadku, dam im gwarancję satysfakcji.

Czasami po kampanii robię tak, że pytam ich dlaczego nie kupili (tych co nie kupili) oraz tych co kupili pytam co ich skłoniło do zakupu. W ten sposób wiem co muszę umieścić w ofercie, aby ją ulepszyć.

Podsumowując:

1. Na początku musisz mieć dokładną i konkretną listę faktów. Jeśli sprzedajesz szkolenie wypisz wszystkie fakty z treści szkolenia. Co konkretnie zawiera szkolenie i co im dasz. Twoja lista musi być bardzo dokładna

2. Następnie zamień fakty na korzyści jakie odniesie klient.

3. Nanieść na ofertę elementy stałe jak: gwarancja, ofertę, cenę, bonusy.

4. Przygotuj sobie listę obiekcji i zastrzeżeń klienta. Zastanów się co musisz napisać, aby je rozbić i klient zdecydował się na zakup.

Teraz, mając te wszystkie rzeczy, tak naprawdę masz większość oferty napisanej. Kolejnym krokiem jest włożenie tych elementów do szablonu

NAGŁÓWEK

Czemu nagłówek jest taki ważny w ofercie? Ponieważ nie każdy będzie czytał ofertę, ale 8 na 10 osób przeczyta nagłówek. Co oznacza, że skuteczność oferty zależy w 80% od nagłówka. Jeśli chcesz dobrze sprzedawać zainteresuj się pisaniem naprawdę silnych nagłówków.

Prawda jest taka, że jeśli Twój nagłówek nie jest zbyt dobrą obietnicą, która przyciągnie uwagę klienta, to zapomnij o tym, że mu w ogóle sprzedasz.

Poświęcaj jak najwięcej czasu na napisanie nagłówka, ponieważ jesteś w stanie podnieść sprzedaż nawet o 400% jeśli nie będziesz leniwy i cierpliwie zaczniesz testować różne nagłówki.

Najczęściej copywriterzy piszą 20, 30 albo i więcej nagłówków, a później wybierają ten najlepszy. Twój nagłówek musi być naprawdę dobry i odnosić się do grupy docelowej, więc zanim cokolwiek napiszesz zastanów się kim jest

Twój idealny klient i do czego dąży, z czym ma problem oraz jaki rodzaj bólu odczuwa na co dzień.

A teraz przedstawię Ci największy sekret copywriterów, który również jest przeze mnie używany.

Większość najlepszych nagłówków została już wymyślona i posiada pewne mechanizmy, które generują zyski.

Wystarczy poznać strukturę nagłówka i jesteś w stanie stworzyć nagłówek, który będzie równie skuteczny jak oryginał.

Sam korzystam z 2 narzędzi, które pozwalają mi pisać lepsze oferty

• „lista najlepszych nagłówków w historii”

• lista własnych przetestowanych nagłówków

Pierwsza lista obejmuje najlepsze nagłówki w historii, które, po lekkiej modyfikacji, mogą być zabójczo skuteczne i nie trzeba nic wymyślać.

Pozwól, że dam Ci przykład.

Nagłówek oryginalny: „Śmiali się, gdy podszedłem do fortepianu, ale gdy zacząłem grać…”

Przerobiony: „Śmiali się, gdy kelner mówił do mnie po francusku, ale ich śmiech zmienił się w zdumienie, gdy mu odpowiedziałem…”

Czyli musisz stworzyć sobie modele, które będą proste do kopiowania, a potem możesz je wykorzystać.
„Śmiali się, gdy____________, ale gdy __________________”

Posiadając takie modele nie wymyślasz koła od początku, a wykorzystujesz mechanizm jaki kryje się za najskuteczniejszym nagłówkiem w historii, a potem bezczelnie go wykorzystujesz, aby grabić pieniądze.

Oto moja TOP 10 lista modeli:

1. Kto jeszcze chce__________ W _________ (czas)
Przykład: Kto jeszcze chce napisać zabój czy nagłówek, w 15 minut?

2. Kto jeszcze chce (korzyść) ___________ i ________ (cel ostateczny)
Przykład: Kto jeszcze chce zarabiać minimum 3 tysiące złotych miesięcznie i osiągnąć wolność fnansową?

3. Dla osób, które chcą (korzyść) – ale nie mogą zacząć
Przykład: Dla osób, które chcą pisać dobre oferty – ale nie mogą zacząć

4. Co każdy powinien wiedzieć o _______________
Przykład: Co każdy powinien wiedzieć zakupie używanego samochodu

5. Odkryj Jak _____________,_____________ i _______________
Przykład: Odkryj jak napisać dobrą ofertę, zarobić pieniądze i zwiększyć zyski o 300%

Korzystając z modeli uzyskasz znacznie lepsze wyniki, niż gdy wymyślasz koło od początku. Zawsze warto mieć listę takich najlepszych nagłówków i stworzyć przewidywalne modele, które masz pod ręką.

Teraz warto również posiadać drugą listę: własnych, wytestowanych nagłówków. Widzisz, większość osób głosi herezje, że najważniejszy jest TYLKO nagłówek, ale to nie prawda.

Oferta powinna mieć wiele nagłówków. Klienci skanują oferty wzrokiem, więc koniecznością jest posiadanie wiele nagłówków w ofercie, aby przyciągać ich uwagę.

Dlatego też warto mieć listę nagłówków jakie się sprawdziły i pisać ofertę tak:

Nagłówek

Akapit

Nagłówek

Akapit.

itd

Żeby przyśpieszyć całą pracę stwórz listę swoich najlepszych nagłówków, aby zrobić recykling tej treści i ponownie je wykorzystać.

Kolejnym ważnym elementem, który podnosi skuteczność nagłówka, jest użycie cudzysłowu. Każdy nagłówek powinien rozpoczynać się od cudzysłowu, jak cytat.

„Kto jeszcze chce napisać nagłówek, który podniesie skuteczność oferty o 300%”

Całkiem dobre i podnosi skuteczność.

Kolejnym elementem, który podnosi skuteczność jest pisanie każdego słowa od dużej listery.

„Kto Jeszcze Chce Napisać Skuteczny Nagłówek?”

Wcześniej mało kto tak pisał, więc jak pojawiłem się na rynku marketingu ludzie zastanawiali się do cholery dlaczego tak piszę? Czyżbym kopiował za jakimiś amerykańskimi guru? Nic z tych rzeczy.

Wykonywałem testy tego samego nagłówka i, w większości przypadków, napisanie nagłówka rozpoczynając każdą literę od dużej, podnosi skuteczność.

Podobnie jest z pisaniem reklam PPC AdWords. Jeśli Twoja reklama jest napisana z małej listery – będzie miała słabszą klikalność niż pisana dużą literą.

Trudno powiedzieć dlaczego pisanie nagłówka dużą literą tak dobrze działa. Może wzrok lepiej chwyta uwagę? Kto wie…jedno jest pewne – to działa.

Następne ważne pytanie na jakie trzeba sobie odpowiedzieć i jakie trzeba sobie postawić: jaki kolor powinien mieć nagłówek?

I przyznam szczerze: – zazwyczaj łamię wszystkie standardy i osiągam lepsze wyniki. Każdy copywriter twierdzi, że najlepszy kolor nagłówka to kolor czerwony (i to prawda).

Jednak używałem również koloru niebieskiego, zielonego i czarnego, a miałem świetne wyniki. Jeśli jednak nie wiesz jaki kolor będzie działał najlepiej – bierz kolor czerwony w ciemno.

Kolor czerwony jest kolorem, który mówi „STOP”. Dzięki temu lepiej wyróżnia się na tle tekstu i doskonale ściąga uwagę.

Jaka czcionka będzie najlepsza do nagłówka? Wszystkim się wydaje, że czcionka nie ma znaczenia…Akurat. Czcionka ma gigantyczne znacznie.

Nie można jednoznacznie określić jaka będzie dobra. Legendy copywritingu używały najczęściej czcionki Times New Roman, Georgia albo Arial.

Dla mnie równie dobrze działają takie czcionki jak IMPACT, ale również jak Myriada Pro albo Open Sans, czyli stosunkowo nowoczesne czcionki.

Nagłówek trzeba ciągle testować. Możesz podnieść skuteczność oferty o 400% przez testy. Twój nagłówek jest reklamą Twojego produktu.

PRYNCYPIA:

1. Nagłówek ma być duży i pogrubiony. Ma od razu rzucać się w oczy.

2. Każde Słowo Ma Zaczynać Się Dużą Literą Jak Teraz. Taki nagłówek ma wyższą skuteczność.

3. Nagłówek jest swojego rodzaju obietnicą!

4. Najlepsze nagłówki w historii są dosyć krótkie, ale w internecie działają również długie nagłówki.

5. Musisz pisać tak, aby od razu było wiadomo o co chodzi. Nagłówek ma być łatwy do przeczytania.

6. Nigdy nie mów o sobie, a o rzeczach jakie interesują klienta.

7. Każdy artykuł czy wiadomość jest reklamą i ma zaczynać się od nagłówka.

Magiczne Kule

Magiczne Kule — to nic innego jak wypisanie korzyści jakie niesie produkt za pomocą „tzw magicznych kul”.

Przepisów jest tutaj kilka np.

„Jak …”

— „Jak ustawić lejek sprzedażowy, aby działał na zasadzie SAMOFINANSOWANIA i budował listę na autopilocie”.

„2 drogi do” „Prosta metoda na”

— 2 drogi do tego, aby zbudować wysokiej jakości bazę adresową — Prosta metoda na zbudowanie wysokiej jakości bazy adresowej

„Jak uniknąć” — jak uniknąć głupiego błędu, który popełnia 99% ludzi podczas budowani listy

„Szybka i prosta” — „szybka i prosta metoda na zbudowanie wysokiej jakości listy adresowej”

„Sekretem jest”

— „Sekretem budowania listy jest odpowiednie zatargetowanie reklam. Zobacz jak na moim ekranie tworzę kampanie facebookowe”

„KROK PO KROKU”

— dokładnie instrukcja, KROK PO KROKU, na zbudowanie listy adresowej i zarobienie fortuny w internecie
„Cała prawda”

— cała prawda o budowaniu listy adresowej i jak zbudować ją o 200% taniej.

„Autorski sekret”

— Autorski sekret na budowanie listy adresowej, dzięki której inwestycja 93 złotych zrobiła 970 zł w 3 dni
„Prosta technika”

— Prosta technika pisania skutecznych reklam

Tutaj mamy tylko przykładowe szablony. Bardzo ważnym elementem jest czytanie wielu ofert i zapisywanie sobie najlepszych struktur.

W ten sposób zrobisz „swipe fles”, z którego będziesz mógł w przyszłości czerpać inspiracje

STRUKTURA OFERTY.

1. Zawsze zaczynaj od nagłówka. Jest najważniejszy i musi znajdować się w górnej częściej Twojej oferty. Nagłówki należy używać stosunkowo często w ofercie. Twoja oferta ma ich mieć co najmniej kilka. Pierwszy nagłówek ma być największy i najgrubszy. Od razu pod nagłówkiem użyj podnagłówka.

2. Teraz pora na rozpoczęcie oferty. Jeśli wysyłasz oferty na skrzynkę pocztową klienta spersonalizuj je z imienia. W internecie najczęściej rozpoczyna się ofertę od słów „Drogi Przyjacielu”.

3. Otwarcie. Musisz jakoś rozpocząć ofertę np. „Jeśli chcesz uzyskać X, Y i Z, czytaj każde słowo na tej stronie, bo to dla Ciebie najważniejsza wiadomość w tym roku!”. Oczywiście z czasem możesz eksperymentować ze swoimi wstępami, ale ten jest klasyczny i działa dla prawie każdej branży.

4. Powiedź im kim jesteś i dlaczego mają Cię słuchać.

PRZYKŁAD: „Nazywam się Dominik Jędrzejczak i w tym roku wykupiłem 598 reklam, płacą za nie ponad 3 tysiące złotych. Można powiedzieć, że wiem wszystko o reklamie internetowej i w tym liście pokażę Ci co działa, a czego nigdy nie należy robić.”

5. Historia. Dobrze opowiedzieć swoją osobistą historię, ponieważ historia nie tylko jest sposobem zbudowania zaufania, ale również jest świetnym narzędziem marketingowym.

Opowiedz im historię, w której zademonstrujesz jak szukałeś rozwiązania i jak na niego natrafiłeś. Nie mów im tylko o sobie. Ich to nie interesuje.

Oni chcą widzieć w Twojej historii swój problem oraz jak sobie z nim poradziłeś.

Jeśli uczysz na etacie tego jak robić biznes, możesz im opowiedzieć, że chodziłeś do pracy, której nie lubisz.

Opisz im jak budził Cię ten cholerny budzik oraz jak wykorzystywał Cię szef, abyś harował za marne gorsze. W ten sposób w Twojej historii zobaczą swoją rzeczywistość.

6. Korzyści. Weź wszystkie korzyści z posiadania produktu, zamień na magiczne kule i przedstaw je w tej sekcji.

7. Opinie innych osób. Opinie są potężne. Wielu ludzi podejmuje decyzje o zakupie na podstawie opinii. Możesz mówić, że Twój produkt jest świetny, ale spotęgujesz ten efekt, jeśli inne osoby powiedzą o tym za Ciebie.

Wykorzystuj kilka rodzai opinii: opinie osób, które osiągnęły sukces z Twoim produktem, opinie rozbijające wątpliwości klienta lub opinie o samym produkcie.

Ludzie w opiniach chcą widzieć osoby podobne do nich, które miały problemy takie same jakie ma Twój rynek, a potem dzięki Twojemu produktowi osiągnęły rezultaty.

8. Stałe elementy oferty: najpierw wyjaśni skąd wzięła się cena, jakie masz bonusy, a na końcu opisz swoją gwarancję.

9. Wezwanie do akcji. Powiedź im dlaczego mają działać natychmiast.

10.Sekcja PS. W tej sekcji podsumuj krótko co dostają oraz powiedź, że nic nie ryzykują, bo masz gwarancję.

Świetnie. Jak widzisz masz już napisaną całą ofertę . Teraz Twoja oferta jest w surowym stanie i wymaga lekkiego tuningu.

Przejrzyj ją, popraw w niej błędy i zrób wszystko, aby była estetyczna. Używaj pogrubień i podkreśleń, aby zwiększyć widoczność tekstu.

Klienci po samych nagłówkach i pogrubieniach powinni znać kontekst oferty. Dobrze również jak nie przekraczasz 17 słów na zdanie. Krótkie i jasne akapity działają lepiej niż długie zdania.

Lista kontrolna:

1. Czy Twoja oferta daje im dużą, ale realną obietnicę do spełnienia?

2. Czy Twój idealny klient rzuci się na czytanie tej oferty?

3. Czy masz wystarczająco dużo dowodów w ofercie, że to co im obiecujesz jest prawdą?

4. Czy dokładnie zademonstrowałeś działanie swojego produktu?

5. Czy masz gwarancję satysfakcji, która znosi ich sceptycyzm?

6. Czy masz silne wezwanie do akcji?

7. Czy Twoja oferta ma bonusy?

8. Czy Twoja oferta jasno sugeruje, że muszą działać teraz?

9. Czy łatwo mogą zamówić?

Uwagi końcowe: średnio copywriter za napisanie oferty bierze 3 tysiące złotych. Moje ceny są nieco wyższe od 5 — 15 tysięcy za napisanie oferty.

Pewnie zastanawiasz się dlaczego ludzie są skłonni tyle płacić za napisanie 1 oferty? Odpowiedź jest prosta. Tak naprawdę nie produkt sprzedaje, a jego oferta.

Klienci nie znają Twojego produktu, nie mieli z nim styczności, więc nie mają pojęcia jaki jest. Klienci kupują za pomocą oferty.

Od niej zależy cała sprzedaż. Ludzie często koncentrują się na głupotach. Koncentrują się na tym, aby ulepszyć produkt, aby go lepiej opakować itd.

Tymczasem powinni skupić się na ofercie i generowaniu leadów, bo tam są pieniądze.

Dzięki temu zaawansowanemu poradnikowi Jesteś w stanie pisać naprawdę mocne i sprzedające oferty.

Jeśli jednak chcesz pisać Perswazyjne Oferty Handlowe i sprzedawać 3, 6, a nawet 18 razy więcej, to koniecznie odbierz KOMPLET TECHNIK COPYWRITERA w PDF „Copywriterska Lista Kontrolna

KLIKNIJ I ZAMÓW TUTAJ >>>

P.S.2 Pamiętaj, że aktualnie Copywriterska Lista Kontrolna kosztuje tylko 1 zł. Jednak oferta jest gwarantowana tylko przez 48h okres testowy. Jeśli jutro zakończę mój test marketingowy, musisz zapłacić pełną cenę 97zł.

P.S.3 Pamiętaj, że chroni Cię 30 dniowa bezwarunkowa gwarancja zwrotu. Możesz w tym czasie poprosić o zwrot i zachować „Perswazyjną Ofertę Handlową”. Daję tak śmiałą gwarancję, bo wiem, że będziesz na 890% zadowolony!

 

5 komentarzy

    • Cieszę się, że się podoba. Mam nadzieję, że kiedyś napiszesz do mnie osobiście i powiesz, że sprzedaż ruszyła z kopyta 🙂

      Odpowiedz
  1. Fajnie sprzedajesz – skutecznie bo aż kupiłem wszystkie twoje kursy 🙂

    Odpowiedz
    • Dzięki, akurat trafiłeś na promocje 😉 Normalnie musiałbyś zapłacić 500+ Mam nadzieję, że wykorzystasz wszystkie wskazówki w kursach i również w taki sposób będziesz sprzedawał swoim klientom.

      Odpowiedz
  2. Wykorzystam, robie notatki na kartce bardzo dokładnie:). Dzięki za kurs, otwiera oczy!

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

2 3