Squeeze Page – czyli wrota twojego e-biznesu.

W tym artykule przedstawie Ci najważniejsze elementy, które musisz umieścić na swoim squeeze page, aby zdobyć jak najwięcej adresów e-mail.

Zawsze musisz pamiętać, że to nie są zwykłe maile, tylko za każdym adresem e-mail kryje się człowiek, który ma swoje potrzeby i dlatego zapisuje się na twoją listę, aby rozwiązać swój palący problem.

Widziałem już w swoim życiu wiele stron przechwytujących squeeze page i praktycznie w każdej branży używa się takich stron. Nawet sam Barack Obama buduje listę mailingową, a później wysyłają maila do swojej listy z prośbą o pomoc finansową, ludzie wpłacają po kilka czy kilkaset dolarów i nagle na jego koncie pojawia się kilka milionów dolarów.

Jednak jeśli ty nie działasz w żadnej fundacji to pewnie chciałbyś dowiedzieć się jak zrobić dobry squeeze page w swojej branży, dlatego właśnie teraz przedstawię ci najważniejsze elementy skutecznego squeeze page’a.

Przykład ze strony: zatrzymajfaceta.pl

squeeze page

Najważniejsze elementy dobrego Squeeze Page.

Po pierwsze najważniejszym elementem, gdy tworzysz squeeze Page jest oczywiście nagłówek. Jeśli nie jesteś jeszcze dobrym copywriterem to musisz wiedzieć, że najważniejszy jest nagłówek w każdej sytuacji. Czy to na squeeze page czy to na ofercie czy w artykule w gazecie.

Pewnie nie raz stojąc przy kiosku czy w innym miejscu z pracą przeczytałeś kilka nagłówków gazet, które cię interesują. To właśnie dlatego niektóre gazety, czasopisma itd., piszą tak wielkie nagłówki, wraz z emocjami jakie temu towarzyszą.

Nagłówek typu: „Zabił swoje dzieci i przez 2 lata trzymał je w beczkach w piwnicy” od razu szokuje, więc potencjalny odbiorca będzie chciał przeczytać cały artykuł na ten temat.

Najprostsze nagłówki, które mogę Ci polecić do zastosowania to:

  1. Jak zrobić X w Y czasie? np. Jak schudnąć w 30 dni 3 kilo?
  2. 2 sposoby X, aby osiągnąć Y. np. 2 sposoby na podniesienie sprzedaży przez poprawę nagłówka na ofercie.

Skoro mamy już wyjaśnioną sprawę nagłówka, czas przejść do dalszych elementów squeeze page.

Przykład ze strony:  www.lightningrank.com

squeeze page

Co zamieścić na squeeze page w środku strony?

Nic tak nie kusi zainteresowanych osób wchodzących na twoją stronę jak korzyści jakie otrzymają po zapisie na listę, więc trzeba tutaj wymienić w kilku punktach najważniejsze korzyści, które lead osiągnie, gdy pobierze twój darmowy materiał.

Możesz tutaj wypisać korzyści w punktach:

  1. 3 produkty, które musisz natychmiast wyeliminować ze swojej diety, aby schudnąć.
  2. 6 lekkich ćwiczeń, które szybko spalają tłuszcz z brzucha.
  3. Otrzymasz gotowy plan diety na 30 dni.

I co na koniec?

Na koniec oczywiście guzik zapisz mnie. Wezwanie do akcji, aby zainteresowana osoba pobrała dany materiał.

Możesz tutaj użyć kilku kolorów, zielony, niebieski, czerwony czy złoty. U mnie najlepiej działają złote kolory przycisku, ale w twojej branży może być to np. różowy, gdy prowadzisz stronę tylko dla kobiet.

Co jeszcze warto robić ze Squeeze Page?

Przede wszystkim testuj.

Robiłem testy, gdzie zmieniłem tylko kolor nagłówka na Squeeze Page i jedna strona miała 14% większą zapisywalność. Musisz dążyć również u siebie do jak najlepszej strony i jak najwyższej zapisywalności. Wtedy przy zakupie tego samego ruchu wprowadzisz więcej ludzi do swojego biznesu.

Squeeze Page są wrotami do ciebie i jeśli ktoś nie przejdzie tego punktu nie zobaczy nic więcej, a jak przejdzie to jest znak, że może zostać już na zawsze, bo o to chodzi w tym biznesie, żeby mieć stałych klientów.

A co robić z tymi, którzy odwiedzają twoją stronę i nie zapisują się na listę? Nic z nimi nie musisz robić. Po prostu oni nie są zainteresowani twoim materiałem, a ty przecież nie chcesz mieć na liście ludzi, którzy nie są zainteresowani.

Jak zrobić Squeeze Page technicznie – WIDEO.

Osobiście korzystam z tych narzędzi marketingowych – innowacyjnanaukaebiznesu.pl/narzedziamarketingowe

Jeśli masz jakieś pytania dotyczące Squeeze Page to pozostaw je w komentarzu.

2 3