Program do mailingu. Darmowy czy płatny? Jak nie stracić biznesu?

Ostatnie wiele osób zadaje dużo pytań na temat tego, czy mogą wykorzystać darmowy program do mailingu i dlatego dzisiaj odpowiem na to pytanie.

Posłuchaj uważnie.

E-mail marketing cały czas się rozwija i za każde elementy takiego programu do wysyłki mailingu odpowiadają pracownicy, którzy również muszą zarabiać pieniądze. Jeśli chcesz polegać na darmowych programach, które z pewnością nie dadzą ci żadnej satysfakcji i sukcesu to możesz próbować.

Jedno co mogę dodać to okresy darmowego testowania, w których sprawdzasz, co takiego firma ma do zaoferowania. Wtedy masz test za darmo przez kilka dni i sprawdzasz co takiego możesz kupić. To bardzo dobrze działa i sprzedaje, ale darmowe autorespondery, mówiąc szybko i krótko odpadają.

Dlaczego program do mailingu jest tak ważny w marketingu?

Jeżeli chcesz, żeby twój e-mail marketing był naprawdę skuteczny to musi mailing być zawsze wysyłany na czas.

Mailing możesz ustawić zarówno na odpowiednią datę i godzinę, ale również możesz ustawić mailing na wysyłanie systematyczne.

Ustawiasz po prostu 1 dzień po dniu i w ten sposób każdego dnia automatycznie wysyłasz mailing bez poświęcania na to czasu. Często to możesz zauważyć, gdy zapisujesz się na kursy internetowe, a następnie dostajesz z 10 czy 20 lekcji kursu wychowania psa, tworzenia stron, kursu angielskiego, itd. itd.

A teraz pomyśl, że tworzysz świetny materiał np. o SEO, ustawiasz całą kolejkę wiadomości jak pozycjonować strony. Kurs edukuje potencjalnych klientów i zarazem wielu z nich chce, a nawet pragnie zatrudnić Cię do SEO w swojej firmie, lecz ty masz tak wiele zamówień, że wybierasz tylko te z najbogatszymi klientami. Ekstra, nie?

I patrz teraz ponieważ nagle okazuje się, że twój darmowy program do mailingu zniknął z sieci. Kurna no nie ma go, wcięło.

Twój biznes leży.

Świetnie bawiliśmy się biorąc najlepsze oferty od klientów po 5000zł od łebka, a teraz nagle zniknął twój kurs edukujący potencjalnych klientów SEO i co dalej?

Normalnie bankrutujesz, albo…

Stworzysz nowy kurs, dodatkowo wyciągając wnioski od klientów, których już masz, stworzysz lepszy przekaz marketingowy i wybierzesz płatny dobry program do mailingu.

Teraz już wiesz dlaczego warto wybrać dobry i sprawdzony program do mailingu, który będzie budował listę i zwiększy sprzedaż.

program do mailingu

2 3