Close

Opinie:

"Kto Jeszcze Chce Nauczyć Się Pisać Zabój cze Mailingi w

38 minut i Sprzedawać Jednym e-mailem Więcej Niż Konkurencja Przez 30 dni?"

Czy wiesz, że lista mailingowa to ZŁOTO INTERNETU?

Drogi marketerze,

Jeśli chcesz zbudować długofalowe relacje z listą, uzyskać więcej sprzedaży i sprawić, aby klienci sami chcieli od Ciebie kupować oraz nie mogli doczekać się na kolejnego maila to koniecznie czytaj każde słowo na tej stronie, bo to może okazać się dla Ciebie najlepsza i najważniejsza wiadomość w twoim życiu!

Nazywam się Dominik Jędrzejczak i od 2013 roku używam e-mail marketingu, aby budować trwałe relacje z listą i sprzedawać w zautomatyzowany sposób.


Można powiedzieć, że wiem już wszystko na temat pisania mailingów do klientów i w tym liście pokażę Ci jak mogę pomóc wznieść również twój e-mail marketing na wyższy poziom.

Kiedyś popełniłem masę błędów.


Kupowałem reklamy, budowałem listę i ją paliłem.


Praktycznie każdego dnia wysyłałem do listy maile typu: Zniżka, Promocja, Masz czas do czwartku, itd.

Nie rozumiałem wtedy, że żeby sprzedawać e-mail marketingiem trzeba dostarczać swojej liście dużo wartości.

Musisz wiedzieć, że klienci nie kupują tylko z 2 powodów:

- nie potrzebują twojego produktu
- nie ufają Ci

Załóżmy więc, że ludzie potrzebują twojego produktu, ale Ci nie ufają i właśnie w tym momencie musisz zbudować z nimi relacje, aby Ci zaufali.

Relacje budujemy tylko i wyłącznie dając swojej liście świetnej, ale to świetnej jakości dobry kontent.

I nie opowiadaj mi bajek, że w twojej branży to nie zadziała, bo miałem już klientów prowadzących sklep stacjonarny.


Sprzedających koszule do garnituru, którzy chcieli wejść ze swoim biznesem do internetu, ale nie wiedzieli jak tego dokonać i bardzo się zdziwili, kiedy odkryli jak łatwo tworzyć wysokiej jakości content, który jest bardzo prosty do napisania, bo wystarczyło opisać klientom takie tematy jak:

- którą koszulę wybrać na ślub
- jaka koszula odpowiednia będzie na studniówke
- którą koszulę włożyć na pogrzeb
itd.

I z mailingów po prostu odsyłać do takich artykułów.

Proste, nie? Tak, to naprawdę aż takie proste.

Widzisz większość firm popełnia fatalny błąd. Kryją się oni za markami swoich firm.

Zamiast budować relacje z klientami i pisać do nich jako np. Piotrek ze sklepu z koszulami, piszą oni jako Sklep z koszulami, a klient mówi "łeee."

Robią też ten sam błąd w mailingach co Ja kiedyś, zamiast na początku odesłać do jakiś darmowych porad, gdzie klient ma czas zastanowić się nad wyborem, zobaczyć że faktycznie znasz się na tych koszulach i będziesz w stanie dobrze doradzić, to co oni robią?


Robią to samo co Ja dawno, dawno temu, czyli wysyłają maile w stylu:

1. Wejdź do naszego sklepu i kup tą koszule!
2. U nas są najlepsze koszule, wejdź i zamów szybko!
3. No wejdź szybko tutaj i kup tą koszulę!

Co sobie myśli klient? "Ta już kupię." i odchodzi!

Zainwestowałeś w e-mail marketing i zamiast sprzedaż rosnąć, zaczęła spadać. Coś jest nie tak!

Popełniłeś fatalny błąd.


Zamiast znaleźć kogoś kto już przeszedł twoją drogę i podzieli się z tobą wskazówkami dotyczącymi sprzedaży, postanowiłeś oszczędzać.


No bo przecież inwestować teraz w szkolenie z e-mail marketingu muszę znowu płacić.


Koszty, koszty, koszty, a wiadomo czy to się zwróci?

Kim Jestem?

Tak wreszcie nauczyłam się tego całego e-mail marketingu. Jednak po obejrzeniu wszystkich lekcji to wydaje się nawet proste, ale wcześniej nigdy nie wpadłabym, że tak
ważny jest każdy element. Dziękuje bardzo za pomoc. A co do ceny to naprawdę tanio. - Agnieszka Jurkiewicz

Poszukiwałem właśnie informacji na temat tego jak przygotować taką kilkudniową kampanię. Bardzo fajne przykłady podałeś w bonusie i już przekształcam maile pod swoją branżę. Podejrzewam, że sprzedaż będzie rosła z dnia na dzień. Co do drugiego bonusu to w zaledwie 4 dni zarobiłem 9600zł. Nie sądziłem, że można tyle zarobić. - Michał Kopyra

Miałem się wybrać na szkolenie stacjonarne z e-mail marketingu za 790zł. Całe szczęście, że trafiłem na twoją stronę i zaoszczędziłem te pieniądze. Od razu obejrzałem cały kurs i już po kilku minutach wiedziałem, że zakup to była najlepsza decyzja w moim życiu. Dzięki - Adrian Białek

Co się stanie jak nie zdobędziesz odpowiedniej wiedzy, aby sprzedawać za pomocą e-mail marketingu?

Czy możesz pozwolić sobie na to, aby każdego miesiąca tracić setki transakcji, które mogą iść w tysiącach złotych?

Czy oszczędność kilku złotych sprawi, że będziesz bogatszy?


Czy może inwestycja we własny rozwój sprawi, że zaczniesz wykorzystywać e-mail marketing we właściwy sposób i sprzedaż zacznie rosnąć i rosnąć?

Pomyśl odwrotnie:

Treść

Nauczę Cię pisać wysokiej jakości treść, którą ludzie na twojej liście z chęcią będą czytać. Szybciej zbudujesz relacje i zaufanie, co wpłynie na większą sprzedaż.

Zobaczysz również najgorszy błąd, który popełnia 99% przedsiębiorców zaczynających prowadzić e-mail marketing. Wreszcie zrozumiesz dlaczego oni od Ciebie nie kupują i szybko naprawisz błąd, który spowoduje napływ nowych klientów.

Poznasz złotą zasadę i jeden z najlepszych sposobów na pisanie maili, które budują relacje i tym samym powodują większą sprzedaż.

Dowiesz się również o czym pisać do swojej listy, aby cię lubili, szanowali i sami chcieli od Ciebie kupować.

Cały kurs składa się z 11 lekcji i dwóch bonusów.

Lekcja 1

Co dokłanie otrzymasz w kursie E-mail Marketingu?

W tej lekcji rozkładamy całego maile na czynniki pierwsze.

Wielu przedsiębiorców myśli, że to tylko zwykły mail, ale tak wcale nie jest. Popełniają poważny błąd nie znając wszystkich elementów, które wpływają na skuteczność wysyłanego maila.

To najważniejsza lekcja, którą najlepiej obejrzyj 2 albo nawet 3 razy i zrób notatki.

W tej lekcji opowiem Ci o najważniejszym mailu, który musisz mieć.

Jeżeli nie masz tego maila, klienci zaczną od Ciebie uciekać i szybko wypiszą się z listy.

Poznasz również rodzaje maili, które są najlepsze i ludzie najchętniej je czytają.

Lekcja 2

CTR (ang. click-through rate) oznacza współczynnik klikalności.

Ujawnię Ci najprostsze i najskuteczniejsze sposoby, aby zwiększyć klikalność twoich maili, dzięki czemu więcej osób przejdzie do oferty twoich produktów czy usług czy też do twojego sklepu.

Wielkość listy.

Prowadząc biznes budujesz listę mailingową, dzięki której w przyszłości stajesz się wolny finansowo.

W pierwszym miesiącu budujesz bazę na 500 subskrybentów, w drugim na kolejne 500, w trzecim na kolejne itd. Po dwóch latach masz listę na co najmniej

10 000 subskrybentów.

Teraz wystarczy sprzedać im produkt za 1zł i zarabiasz

10 000zł bez wydawania pieniędzy na reklamę.

Wystarczy, że podstawisz inne liczby, takie jak np. produkt za 200zł i teraz 200 x 10 000 = 2 000 000zł. 2 bańki, interesują Cię takie pieniądze?

Ale kto powiedział, że masz budować listę z tempem 500 subskrybentów na miesiąc?


Możesz budować listę z tempem 2000 subskrybentów na miesiąc czy nawet 5000 na miesiąc.

Jednak muszę Ci coś powiedzieć. W budowaniu listy nie chodzi o to, żeby mieć listę zawierającą jak najwięcej maili. Chodzi o to, żeby budować z tą listą relacje, żeby oni angażowali się w twój biznes i w tej lekcji zrozumiesz na czym tak naprawdę opiera się wielkość listy.

Tutaj zrozumiesz czy lepiej pisać długie maile czy krótkie.

Które lepiej budują relację, a które lepiej sprzedają.

To bardzo ważny element e-mail marketingu.

Lekcja 3

To już ostatnia lekcja, w której wyjaśnię Ci o której najlepiej wysyłać mailingi i w które dni możesz zarabiać najwięcej.

Jeśli nie wiesz jakie są najlepsze dni na wysyłkę maili, koniecznie obejrzyj tą lekcję, bo dużo się dowiesz.

To co działało kiedyś z biegiem czasu przestało działać i musisz obrać nową taktykę, jeśli chcesz więcej sprzedawać.

Powiem Ci również jakie dni są najgorsze, w których szanse na sprzedaż są najmniejsze.

Lekcja 4

Lekcja 7

Tutaj zajmiemy się typami nagłówków.


Musisz wiedzieć, że istnieje wiele typów nagłówków i przedstawię Ci je wszystkie, abyś mógł najlepsze stosować w swojej branży, dzięki czemu zwiększysz skuteczność swoich mailingów.

Lekcja 8

Nagłówki

W tej lekcji wytłumaczę Ci dlaczego bardzo ważne są nagłówki twoich maili oraz jeszcze opowiem Ci o jeszcze ważniejszym czynniku, który od razu decyduje o tym czy ludzie ci zaufają czy wypiszą się z twojej listy i nic nigdy od Ciebie nie kupią.

Lekcja 9

Lekcja 5

Lekcja 10

Lekcja 6

Lekcja 11

Testowanie nagłówków.

Poznasz prosty schemat na testowanie nagłówków, aby wybrać najskuteczniejszy i dopiero ten zastosować do sprzedaży.

Jest to kluczowy element w e-mail marketingu, gdy chcesz zakupić mailing.

Gotowe przykłady nagłówków.

Poznasz nagłówki, które uzyskują wysoką skuteczność. Po cholerę masz wymyślać coś nowego, jak możesz skorzystać z gotowych wzorów i nawet skopiować bez tracenia czasu.

BONUS 2

Gotowy mailing Follow up do sprzedaży (Wartość 497zł)

BONUS 1

4-dniowa promocja (Wartość 197zł)

DODATKOWO OTRZYMASZ 2 BONUSY

W tym bonusie otrzymasz przetestowane i gotowe do wdrożenia maile do promocji, dzięki której możesz w krótkim czasie zarobić bardzo duże sumy pieniędzy.

Czy to będą gotowe wzory do zastosowania?

Tak, mało tego, to są gotowe e-maile, w których zmieniasz tylko kilka słów i już są gotowe do wysyłki.

Jeśli potrzebujesz szybko spieniężyć swoją listę, to dzięki tym e-mailom sprzedażowym szybko zamienisz zwykłych ludzi na liście w klientów i zarobisz kilka, kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt tysięcy, a nawet więcej.

W tym bonusie otrzymujesz gotowe e-maile follow up, które są do zastosowania w wielu różnych branżach, nawet jeśli prowadzisz biznes offline, taki jak komis samochodowy.

Otrzymasz gotową kolejkę maili follow up do skopiowania w branży odchudzania, giełdy(inwestowania), komisu samochodowego czy również w branży beauty(mody).

Możesz zarówno użyć tych mailingów od razu, ale lepiej będzie kiedy zmienisz kilka słów i napiszesz gotowy follow up pod swojego idealnego klienta.

Już na samym początku dowiesz się jak określić swojego idealnego klienta, aby pod niego przygotować wiadomości follow up i z raz wykonanej pracy sprzedawać cały czas na autopilocie.

Pewnie myślisz, że trzeba za to zapłacić kupę forsy?

WCALE NIE!!!

Moja standardowa cena napisania kolejki wiadomości follow up dla klientów wynosi 2000zł.


W tym pakiecie płacisz mi za 7 dni mojej pracy.


Jednak kupując mój produkt otrzymujesz 4 lata mojej pracy w jego cenie i nie musisz płacić mi tyle pieniędzy, więc oszczędzasz.

Dostaniesz również 2 bonusy o łącznej wartości 694 zł.


Cały pakiet szacuję więc na kwotę 2694 zł, a możesz go mieć za 29PLN.

Gwarantuje twój SUKCES!

Na wszystko otrzymasz moją wielkoduszną gwarancję efektów.

Jeżeli czegoś się boisz...jeżeli czujesz, że coś nie jest dla Ciebie - po prostu tego nie rób.

Jeżeli jednak czujesz, że ten kurs jest dla Ciebie, ale jeszcze się boisz to pamiętaj, że mam dla Ciebie moją 100% gwarancję satysfakcji i zwrotu pieniędzy.

Masz 30 pełnych dni mojej gwarancji.

Bez żadnych pytań, bez żadnych przeszkód, bez żadnych kłopotów możesz odzyskać pieniądze jeżeli nie będziesz usatysfakcjonowany.

Zatem masz do wyboru 2 drogi.


Możesz pójść za mną i jeśli kurs E-mail marketingu nie będzie dla Ciebie, możesz skorzystać z gwarancji satysfakcji i odzyskasz całe swoje pieniądze.

Możesz też wybrać drugą drogę: biec prosto na napastnika, robić dokładnie inaczej niż inni.

Niestety stamtąd nie ma powrotu i nie można cofnąć się do przeszłości, ale też są znacznie większe zyski, większe bezpieczeństwo finansowe i lepsze życie.

Wybór należy do Ciebie.

Jest też druga strona gwarancji: Gdy mi powiesz, że produkt nie działa, poruszę niebo i ziemię, aby osobiście dać Ci efekty. Zrobię wszystko, abyś miał rezultaty.

Więc generalnie nic nie tracisz, aby uzyskasz wyniki, a masz jazdę próbną za darmo.

Czemu Ryzykuję z Taką Gwarancją?

Powód jest jeden – bo wiem że „kurs E-mail marketingu” to świetnej jakości szkolenie, które rozwiąże wszystkie Twoje problemy w biznesie i dzięki któremu będziesz
mógł wygenerować więcej klientów w mgnieniu oka.

Dlatego nie boję się że zwrócisz „kurs E-mail marketingu”, bo wiem że będziesz w 6542% zadowolony!

TAK Dominiku!
Chcę Twoje sprawdzone i wypróbowane strategie!

Wiem, że ten kurs zawiera w sobie przetestowane strategie, które mogę używać w kółko, aby gromadzić ciągły napływ nowych klientów i gotówki.


Rozumiem, że cały plan działa dla zwykłych ludzi.

I wiem, że dajesz hojną, 30 dniową gwarancję, więc nie ma szans, abym podjął złą decyzję.


Przetestuj wszystko i podejmij decyzję czy chcesz zachować kurs E-mail Marketingu dla siebie.

Standardowa cena 197zł. Przez kilka dni tylko 29PLN

Pisz maile, które sprzedają!

Dominik Jędrzejczak

P.S Jeśli uważasz, że kurs E-mail Marketingu nie zadziała w Twoim wypadku, przeczytaj całość jeszcze raz. Moje gotowe plany i recepty działają dla wszystkich, którzy są gotowi je realizować.

P.P.S Rozumiem, że możesz być sceptyczny, ale nie ma powodu, bo przez 30 dni testujesz wszystko na moje ryzyko.