Na początek pobierz materiał, który w 4 krokach pokaże Ci jak tworzyć lepszą reklamę, a następnie zajmiemy się odpowiednią grupą odbiorców.

Pobierz tutaj: 4 kroki do lepszej reklamy na Facebooku.

Na początek zainstaluj na swojej stronie kod śledzenia, czyli Pixel Facebooka.

Następnie musisz znaleźć swoją grupę docelową.

Po pierwsze najlepiej jest wrzucić własną grupę odbiorców, jeśli posiadasz np. subskrybentów czy numery telefonów.

Po drugie gdy wrzucisz taką grupę możesz stworzyć grupę podobnych odbiorców, tak jak na wideo:

A jeśli nie masz jeszcze żadnej listy, to po prostu musisz sprawdzić kto kupuje to co chcesz sprzedać, w jakim wieku, czym się interesuje.

Jeśli nie masz jeszcze żadnego klienta, musisz określić kim on jest, kto kupuje u konkurencji, w jakim wieku, czy to mężczyzna czy kobieta, czy np. lubi fanpage „Plus” bo może sprzedajesz telefony i chciałbyś zareklamować się do osób, które już korzystają z jakiś usług telefonicznych, a na Facebooku możesz reklamować się prosto na konkurencje.

Teraz co musisz zrobić w dwóch krokach to stworzyć 2 reklamy:

Pierwszą reklamę do osób, które jeszcze cię nie znają i tu najlepiej kierować ludzi do jakiegoś artykułu na swojej stronie.

Moja reklama:

1

Drugą reklamę do osób, które już były na twojej stronie. Zobacz nagranie.

Moja reklama, do osób które już były na stronie, żeby pobrały lead magnet.

2

Teraz już wiesz, jak napisać lepsze reklamy i jaką grupę odbiorców wybrać.

Jednak cała magia zaczyna się gdy już masz podłączony autoresponder i przygotowaną kolejkę maili. Wtedy twoja reklama posiada follow-up, dzięki czemu możesz powtórzyć swoją ofertę kilkukrotnie, a budując długofalowe relacje dzięki e-mail marketingowi będziesz sprzedawał więcej i miał więcej stałych lojalnych klientów, a nawet prawdziwych fanów twojej marki 😉

W następnej [Lekcji 3] Zademonstruje ci jak pisać lepsze maile, dzięki czemu więcej osób będzie Cię czytać, klikać w linki, przechodzić do oferty i kupować!

Zostaw swój komentarz, będzie mi miło na niego odpowiedzieć w wolnej chwili.

0 komentarzy

Dodaj komentarz