Pierwszy krok: Avatar Klienta!

Zanim cokolwiek zaczniesz pisać, musisz dowiedzieć się kim jest Twój idealny klient, ponieważ to pod klienta piszesz ofertę i musisz mieć o swoim kliencie jak najwięcej informacji. Wtedy ofertę pisze się bardzo łatwo.

Drugi krok: Korzyści!

Wypisz sobie wszystkie korzyści o swoim produkcie. Nie sprzedawaj produktu, tylko korzyści jakie klient osiągnie, gdy kupi twój produkt czy usługę. Co klient otrzyma, gdy Ci zaufa i dokona płatności.

Trzeci krok: NAGŁÓWEK!

Dlaczego nagłówek jest taki ważny w ofercie? Ponieważ nie każdy będzie czytał ofertę, ale 8 na 10 osób przeczyta nagłówek. Co oznacza, że skuteczność oferty zależy w 80% od nagłówka.

Czwarty krok: Historia!

Dobrze opowiedzieć swoją osobistą historię, ponieważ historia nie tylko jest sposobem zbudowania zaufania, ale również jest świetnym narzędziem marketingowym.

Piąty krok: Opinie innych osób!

Opinie są potężne. Wielu ludzi podejmuje decyzje o zakupie na podstawie opinii. Możesz mówić, że Twój produkt jest świetny, ale spotęgujesz ten efekt, jeśli inne osoby powiedzą o tym za Ciebie.

Każdy klient ma wątpliwości, a Twoja oferta musi je rozbijać. Np.

— co jeśli produkt nie zadziała
— czy ten produkt jest dla początkujących
— czy znajdę tam coś nowego
— czy jest pełny i kompletny?
— cena jest za wysoka

0 komentarzy

Dodaj komentarz