Dziękuje za pobranie bezpłatnych materiałów, koniecznie zostaw mi swój komentarz pod spodem. Napisz czy korzystasz już z e-mail marketingu i jak Ci idzie?

Z tego raportu dowiesz się:

1. Jaki jest najlepszy czas wysyłki.
2. Jakie e-maile są najważniejsze.
3. Jakie najlepiej sprzedają.

1. Jaki jest najlepszy czas wysyłki?

Okazuje się, że najlepsze dni w którym można najwięcej sprzedać to dni od wtorku do czwartku. Najgorsze dni to piątek i sobota po południu. Po prostu dużo ludzi sobie imprezuje w weekendy. Niedziela do południa też nie jest dobrym dniem, gdyż zazwyczaj większość ludzi odpoczywa i mało kto przegląda pocztę. Wieczorem natomiast w niedzielę już jest lepiej, gdyż zazwyczaj każdy ma wolne i odpoczywa sobie w domu przed poniedziałkiem.

Która godzina jest aktualnie najlepsza do wysyłki?

Najlepiej jest wysyłać wiadomości między 8-10 rano. Kiedyś tłumaczyłem, że ludzie są pozapisywani na różne listy i dostają wiele wiadomości, więc warto wysłać wiadomość o 5 rano, aby być przed innymi. Jednak dzisiaj to już nie działa. Dzisiaj lepiej wysyłać dopiero koło 9 rano. Czasy się zmieniły ludzie bardzo często przeglądają wiadomości na telefonie, w drodze do pracy czy nawet w toalecie i jeśli napisany przez Ciebie tytuł e-maila nie zainteresuje odbiorcy, to zostanie usunięty.

2. Jakie e-maile są najważniejsze?

Najważniejszy e-mail jaki koniecznie musisz mieć, to jest e-mail potwierdzający. Ekscytacja ludzi rośnie tylko do momentu, kiedy podają e-maila, albo coś kupują. Kiedy kupują, są na najwyższym możliwym poziomie ekscytacji i teraz jeśli chcemy ten poziom utrzymać, to od razu powinniśmy mieć ustawiony w autoresponderze e-mail, który mówi o tym, że zakup tego produktu to bardzo dobra decyzja.

Gratulacje podjąłeś bardzo dobrą decyzję. Powiedz klientowi, jakie będzie miał korzyści z zakupu produktu, czy nawet jak to wpłynie na jego życie, aby jeszcze podnieś ten poziom ekscytacji.

Kolejne e-maile, które się świetnie sprawdzają to są Pytania i Odpowiedzi. Możesz zrobić coś takiego, że zbierasz pytania swoich klientów i później w każdym e-mailu na nie odpowiadasz, dzięki temu staniesz się ekspertem w oczach klientów w swojej branży.

Referencje i opinie klientów. Kiedy klient użył twojego produktu i uzyskał świetne wyniki i rezultaty, wpłynęło to na jego życie czy biznes, to warto się tym pochwalić. Ludzie są zazwyczaj skromni, ale to nie działa w marketingu. Warto pytać o opinie swoich klientów, gdyż opinie sprzedają.

3. Jakie najlepiej sprzedają?

Kiedy chcemy, aby jak najwięcej ludzi przeszło z maile do oferty albo do jakiegoś nagrania wideo, albo do pobrania raportu, czy też do rejestracji na webinar, to wysyłamy krótkie e-maile. Jeżeli chcemy budować relacje i sprzedawać mailingami, to te maile powinny być dłuższe.

W copywritingu tak naprawdę jest taka zasada: Nie ma długich ofert, nie ma długich maili, co najwyżej mogą być trochę nudne.

Teraz już wiesz o której wysyłać mejle, jakie są najważniejsze i które lepiej sprzedają.

Dzięki e-mail marketingowi zdołałem przekonać do zakupu moich produktów i usług 3x więcej osób, przy okazji im pomagając.

I będę zaszczycony jeśli będę mógł pokazać również tobie jak możesz skorzystać z dokładnie tych samych szablonów…

Możesz zamówić także dostęp do pełnego kursu, gdzie zobaczysz dużo więcej szczegółów na temat e-mail marketingu – kliknij tutaj…

1 komentarz

  1. Zapraszam do komentowania, napisz czym się zajmujesz i czy używasz na co dzień e-mail marketingu.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

2 3