© 2016 Innowacyjna Nauka eBiznesu. All Rights Reserved.

Publikacja jest własnością firmy Innowacyjna Nauka eBiznesu. Nie wolno rozpowszechniać, udostępniać, ani przetwarzać zawartych informacji bez zgody autora. Nie wolno również umieszczać tych informacji na żadnych serwerach wirtualnych (typu chomikuj). Jakakolwiek odsprzedaż, bądź udostępnienie materiału zostanie uznane za złamanie praw autorskich. Jeżeli chciałbyś przetworzyć informacje, które tutaj znajdziesz skontaktuj się bezpośrednio z autorem pod adresem: dominik.jedrzejczak.marketing@gmail.com

Nauczę Cię jak budować listę, pozycjonować się na eksperta i przestać być sprzedawcą.

W jaki sposób zdobyć zaufanie klienta?
Klienci nie kupują z dwóch powodów:
– albo nie ufają sprzedawcy
– albo nie potrzebują produktu

Jeżeli masz idealny produkt dopasowany do idealnej grupy docelowej, to żeby zdobyć klienta musisz zbudować zaufanie.

Istnieją trzy poziomy zaufania:

Pierwszy poziom – Świat obietnic.
Zobacz, że gdy wejdziesz sobie na onet, na wp i inne serwisy informacyjne, wiadomości itd. to zauważysz tysiące reklam, które mają taką treść:

„Hej po tych pigułkach schudniesz 20kg w 7 dni, bez jakiegokolwiek wysiłku, treningu czy diety.”

„Możesz schudnąć 5kg w 1 jeden dzień, kup te pigułki i wypróbuj”- chyba jak sobie odrąbiesz kawałek nogi(taka moja wolna myśl do takich fałszywych reklam)

Generalnie ludzie prześcigają się w dawaniu obietnic swoim klientom. Ogólnie obietnice w marketingu są ok, ale ludzie przestają wierzyć w te obietnice. Era obietnic powoli się wypala, mimo iż są jeszcze naiwni starsi ludzie, którzy dają się nabrać na cudowne leki, na oszustwa na wnuczka itd. to jednak ta era wypala się i nigdy nie próbuj wciskać czegoś swoim klientom bo nie o to chodzi w marketingu.

Wielu przedsiębiorców nadal nie wie, jak ważny jest marketing w ich firmie. Nie rozumieją, że muszą się uczyć marketingu, jeśli chcą mieć dobrze prosperujący biznes, a czasami sami nawet nie wiedzą co to jest:MARKETING

Jeśli ty również jesteś wśród tych zagubionych owieczek, szukających milionów szybką drogą to sprawa nie jest wcale taka łatwa, ani szybka jak wygrana w totolotka, w którą wierzy miliony polaków tracących czas, pieniądze i marnujących swoje cenne życie.

Najkrótsza definicja marketingu brzmi „zaspokajać potrzeby, osiągając zysk”

Przejdźmy dalej.

Gdybym powiedział Ci, że będziesz zarabiał 10 000 miesięcznie to czy będziesz zarabiał czy nie będziesz zarabiał i tak w to nie uwierzysz. Dopiero kiedy byś zaczął zarabiać, no to wtedy tak. Dlatego tutaj bardzo ważne jest to, aby zrezygnować z tego poziomu, gdzie klientom cokolwiek obiecujesz.

Drugi poziom – Świat guru i testimoniali.

Co to jest Testimonial?

Testimonial to technika reklamowa wykorzystująca wizerunek znanej osoby do promowania marki lub konkretnego produktu

Jeżeli jesteś zapisany na jakieś inne listy adresowe, ludzi zajmujących się marketingiem, forexem, czy czymkolwiek innym to wiesz, że oni bardzo często pokazują na jakich szkoleniach nie byli, kogo nie znają, pokazują opinie swoich klientów, jacy to są fajni, na jakie wakacje nie jeżdżą itd. to jest właśnie ŚWIAT GURU, czyli świat pokazywania, jaki ty jesteś fajny.

Każda z tych metod działa, nie twierdzę, że to nie działa. Ten świat guru jest jeszcze o tyle lepszy ponieważ dajesz tu jakieś dowody na to, że to co mówisz jest prawdą. Dajesz te dowody na poziomie świadomym i podświadomym, ale to jest jeszcze drugi poziom.

Jaki jest trzeci poziom? To jest właśnie odkrycie, które dostałem po studiowaniu Davida Ogilvy. Jeśli gościa nie znasz to polecam się zapoznać z jego twórczością.

Trzeci poziom – Demonstracja.

Demonstracja twojej siły i tego jak produkt działa. Zamiast mówić jacy my jesteśmy fajni, zademonstrujmy klientom co dla nich produkt potrafi zrobić i jak będzie dla nich działał, więc to jest demonstracja.

To jest najwyższy poziom budowania zaufania i autorytetu, więc kiedy guru mówią, zobacz opinie o moim produkcie, zobacz cause study, zobacz kto mnie zna, jacy eksperci mnie popierają, zobacz ilu ludzi interesuje się tym co ja mówię, ilu mam fanów na Facebooku, znajomych itd,

Ta druga droga bardziej skuteczna, jaką jest demonstracja, nie wymaga opinii, nie wymaga cause study, nie wymaga poparcia autorytetu, nie wymaga żadnego robienia szumu wokół siebie, tak jak to robią niektórzy jeżdżąc na szkolenie i pokazując fotki na Facebooku, gdzie to oni nie byli i kogo nie znają, ponieważ ty klientowi pokażesz jak produkt działa i jak jesteś w stanie mu pomóc i teraz się właśnie tego nauczysz.

Ale zastanówmy się najpierw dlaczego zapłaciłeś mi pieniądze za tą wiedzę? Dlaczego zdecydowałeś się poświęcić swój czas, żeby uczyć się ode mnie? Ponieważ przyszedłeś tu po porady, po konkretne rozwiązania swoich specyficznych problemów. Masz nadzieję, że tutaj dowiesz się czegoś nowego, zdobędziesz specyficzne rozwiązania twoich problemów. Zatem to jest bardzo ważna informacja, ponieważ teraz pokażę Ci jak możesz demonstrować działanie swojego produktu, pomagać klientom i doprowadzać do sprzedaży i pokażę Ci jak zrobić to krok po kroku.

Załóżmy teraz, że mam do zareklamowania kurs o tym „Jak sprzedawać przez webinar”. Załóżmy, że mam taki kurs i chce to sprzedać.[Jeszcze takiego nie mam, ale z pewnością w przyszłości taki stworzę:)]

I jak teraz zademonstrować klientowi, że warto go kupić?
Przede wszystkim na początku musisz odkryć JAKIE SĄ NAJWIĘKSZE PROBLEMY, problemy danego rynku, nie samego produktu, tylko danego rynku.

Jeżeli ktoś chce sprzedawać przez webinary to jaki jest jego największy problem?
Problemem jest to, że bardzo mało ludzi pojawia się na webinarze. Webinary bardzo dobrze sprzedają, ale bardzo mało ludzi pojawia się na webinarach i około 50% wszystkich zarejestrowanych pojawi się na webinarze, ponieważ problemem jest i doprowadzenie ludzi do webinaru i sprawienie, aby w ogóle chcieli przyjść.

Teraz musimy sobie odpowiedzieć na pytanie: Dlaczego tak się dzieje?
Jest kilka powodów, przede wszystkim:
– brak reklamy, ludzie nie reklamują swoich webinarów to jeden z największych powodów. Samo utworzenie wydarzenia na facebooku nie ściągnie ludzi na webinar, musisz zareklamować taki webinar.

  • druga rzecz to kiepskie targetowanie reklamy. Gdy ktoś reklamuje swoje webinary to często wiele osób reklamuje się do wszystkich, zamiast tylko do swojej grupy docelowej, do swojego idealnego klienta. Dlatego reklama jest droga i ściąga ludzi, którzy nawet jak przyjdą na webinar to produkt nie jest im w ogóle potrzebny i go nie kupują, albo ich po prostu nie stać na kupienie produktu
  • kolejnym problemem może być słaba strona rejestrująca na webinar. Słaba konwersja zapisów na poziomie 5% czy 10%. Strona powinna mieć zapisy na poziomie co najmniej 20%, czyli na 100 osób, które klikną w reklamę 20 zapisze się na webinar, a dzisiaj są już takie kreatory stron lądowania, które mają zapisy na poziomie 40-60%
  • możesz mieć kiepski szablon strony rejestrującej, gdzie kupiłeś stronę rejestrującą za 5 czy 10zł na allegro od gościa, który nie ma pojęcia o marketingu, tylko tworzy strony by zarabiać kasę to nie oczekuj cudów i milionów zapisów.
  • no i problemem może być również to, że nie ma żadnej sekwencji przypominającej. Jeżeli ktoś już wpisze tego e-maila, zarejestrował się na webinarze, to potem nie ma żadnej sekwencji, która przypominałaby o tym, że webinar się odbędzie.

Jak widzisz wypisaliśmy sobie problemy, które powodują, że mało ludzi pojawia się na webinarze i teraz musimy znaleźć ludzi, którzy chcą reklamować swój biznes za pomocą webinarów albo już go reklamują, najlepiej żeby już mieli jakieś pojęcie o tym, lub próbowali tego przynajmniej i teraz oni już są świadomi tego, że mało osób przychodzi na te webinary, więc musimy zaadresować do ich problemu.

Zapomnij o swoim produkcie na jakiś czas. Zaadresuj problem jaki mają ci ludzie i stwórz mega specyficzną wiadomość, która będzie odpowiedzią na ich problemy.

Pamiętaj, że ludzie zachowują się czasami jak psy tropiące, szczególnie ludzie w internecie. Przeszukują szybko strony i jeżeli nie znajdą tego czego szukali, wycofują się, np. jak lis szuka jakiegoś zająca to wkłada głowę do nory, wącha i jeśli go tam nie znajdzie to idzie dalej, opuszcza to miejsce i już do niego nie wraca i ludzie tak samo robią w internecie. Dlatego nie staraj się sprzedawać, a skup się na specyficznych problemach, jakie mają klienci i dostarczaj im rezultatów.

Żeby teraz dostarczyć klientowi rezultatów przed samym kupieniem produktu, przy okazji wzbudzić u nich zaufanie musisz dla nich stworzyć mapę. Musisz pokazać im cały proces, jaki muszą przejść, aby byli skłonni przyciągnąć więcej ludzi do swojego webinaru.

Teraz żeby tego dokonać, żeby to było bardzo proste dla ciebie, żebyś łatwo potrafił przygotować taki materiał propagandowy i promocyjny, który sprawi, że klienci będą cię faktycznie słuchali musisz wiedzieć, gdzie klient jest i gdzie chce być, a następnie musisz go tylko przenieść.

Załóżmy, że klient jest w punkcie A, a chce być w punkcie B.
Czyli punkt A – klient nie ma publiczności na webinarze
Punkt B – klient ma sporą publiczność i większą sprzedaż i tego właśnie oczekuje po zapisie na twoją listę.

Skoro mamy już wyjaśnione, gdzie klient teraz jest, a gdzie chce być, to teraz my jako przedsiębiorcy(marketerzy) musimy przenieść klienta z punktu A do punktu B, częściowo za pomocą darmowych materiałów, a częściowo za pomocą płatnego produktu.

Dlatego załóżmy, że takim jednym głównym problemem, który powoduje że nasz klient ma małą publiczność na webinarze jest słaba strona rejestracyjna, więc jak widzisz wybrałem sobie jeden główny problem jaki ma klient z problemów, które wymieniłem wcześniej.

I teraz tworze sobie drogę z pięcioma odcinkami na drodze, od punktu A do punktu B.
5 to jest taka optymalna i wystarczająca liczba, aby klienta dużo nauczyć

I teraz co się będzie działo?

Jeżeli chcę klienta przyciągnąć na płatny produkt to muszę skupić się na jego problemie i dostarczyć mu rezultatów przed samą sprzedażą, dlatego wybrałem sobie jedną rzecz. Wcześnie wytłumaczyłem Ci, że jest wiele takich problemów, które powodują że klienci mają małą zapisywalność na webinarze i Ja wybrałem sobie ten problem w którym jest słaba strona rejestracyjna.

Co teraz zrobić, że klient przeszedł z punktu A do punktu B? Czyli z punktu, gdzie ma bardzo słabą stronę rejestracyjną do punktu, gdzie ma bardzo silną i mocną stronę rejestrującą na webinar.

Po pierwsze muszę go nauczyć w jaki sposób ma pisać nagłówek na tej stronie.
Po drugie w jaki sposób ma napisać magiczne kule, czyli korzyści.
Po trzecie w jaki sposób ma zrobić CTA(Call to action) czy wezwanie do akcji, w tym wypadku zapisu.
Po czwarte, który szablon będzie dla niego najlepszy i najbardziej efektywny.
Oraz po piąte, muszę pokazać klientowi jak ma dawać swoim ludziom powód do natychmiastowego działania, żeby chcieli wpisać swojego maila.

To są jak widzisz poszczególne kroki, które muszę dać danej osobie, aby z punktu w którym jest, gdzie ma słabą stronę rejestracyjną przeszła do punktu w którym ma super silną stronę rejestracyjną, która powoduje wysoką konwersję czyli zapisywalność.

Wtedy jeśli on posłucha mnie i przejdzie przez te wszystkie kroki to będzie w punkcie, w którym ma wyniki, w którym ma rezultaty przed samym kupieniem produktu, ale jak zauważysz skupiłem się tylko na jednej rzeczy, na tym że klient ma słabą stronę rejestrującą. Mógłbym się skupić na innych rzeczach, na pozyskiwaniu ruchu, targetowaniu reklam, itd., skupiłem się tylko na jednej rzeczy bo resztę chce mu po prostu sprzedać 🙂

I teraz co się będzie działo?

Załóżmy, że klient przychodzi do mnie i zupełnie mnie nie zna, nie wiem kim jestem. Przychodzi do mnie z płatnej reklamy i nie ma żadnego poziomu zaufania do mnie, więc nie ma żadnego sensu tej osobie sprzedawać, ale pierwszego dnia wysyłam mu materiał o tym jak robić dobre nagłówki i uczę go, że ma sobie poprawić nagłówek. On próbuje ten materiał i okazuje się, że faktycznie podniosła mu się zapisywalność na tej stronie docelowej, zapisującej na webinar i co się w tym momencie dzieje? Rośnie jego poziom zaufania do mnie.

Kiedy następnego dnia, czy za dwa czy trzy dni nauczę go jak robić magiczne kule, po to żeby lepiej pokazywać korzyści, demonstrować korzyści swoim klientom i on to poprawi na swojej stronie i znowu mu się poprawi konwersja zapisów na stronie, to jego poziom zaufania znowu wzrośnie bo dostarczam mu cały czas wyników i rezultatów.

Następnie za tam 2 czy 3 dni wyślę mu kolejny materiał i znowu nauczę go robić wezwanie do akcji, jego poziom zaufania znowu podskoczy.

Kiedy pokażę mu następny materiał jaki szablon wybrać i później za kilka dni pokażę mu w jaki sposób ma dawać powód do natychmiastowego działania, jego poziom zaufania z punktu 0, w którym był poszybuje do punktu, w którym jest ufny i w którym mi wierzy, że rzeczywiście mogę mu pomóc i moje produkty czy usługi mogą być dla niego jedynym zbawieniem na rozwiązanie jego problemów, ponieważ widzi namacalne wyniki u siebie już po darmowych materiałach. I to jest jedyny moment, w którym możesz klientowi sprzedawać, nie w momencie w którym poziom zaufania jest na najniższym poziomie, tylko w momencie, w którym poziom zaufania jest najwyżej, w którym masz już podwaliny, w którym klienci ci ufają.

I teraz dopiero ludzie mają poczucie tego, że jesteś w stanie rozwiązać ich problemy.

Jeżeli dostarczasz im rezultatów to mają poczucie tego, że jesteś w stanie rozwiązywać ich problemy, dzięki czemu rośnie również ich chęć kupienia od Ciebie twoich płatnych produktów.

Z każdym kolejnym materiałem, który im dajesz rośnie ich chęć kupienia, ponieważ mają nawacalne wyniki i efekty i widzą, że warto inwestować w Ciebie i twoje produkty.

Zatem co się dzieje i jak to wygląda?

Pierwszego dnia wysyłam takiemu klientowi nagranie wideo, które mówi o tym, w jaki sposób pisać nagłówki. To nagranie składa się z części edukacyjnej i z części ofertowej, gdzie z tego nagrania odsyłam ludzi do oferty. Ta osoba widzi to nagranie, widzi wyniki i może kupić lub nie, najczęściej ta osoba nie kupuje bo to jest zbyt niski poziom zaufania.

Następnie dana osoba za 2 czy 3 dni(w zależności jak ustawisz autoresponder) otrzymuje kolejny materiał o tym w jaki sposób robić magiczne kule i jest wysyłana do oferty i tu jej poziom zaufania jest wyższy, ponieważ już ma namacalne wyniki, więc tu jest większa szansa że kupi, ale to jeszcze nic.

Następnie otrzymuje za 2-3 dni kolejny materiał i znowu jest wysyłana do oferty i kolejny i kolejny.

Jak widzisz poziom zaufania dzięki takiej kampanii można zbudować bardzo szybko w zaledwie kilkanaście dni czy trochę dłużej i szansa sprzedania jest znacznie wyższa, niż gdy kupujesz reklamy i odsyłasz klientów bezpośrednio do oferty.

Teraz ćwiczenie dla Ciebie.

Wypisz sobie 5 kroków, jakie klient musi przejść, aby osiągnąć rezultat np. jeśli sprzedajesz kurs tresury psa.

Masz cały kurs o tym jak tresować psa i wybierasz sobie jedną rzecz, która może najbardziej zainteresować klientów, albo jest dla nich największą frustracją np. to że pies ucieka. Dla wielu właścicieli psów to jest naprawdę kijowa sprawa i w ogóle jakiś koszmar.

I teraz w punkcie A masz tego psa, w którym pies ucieka, a w punkcie B masz tego psa, który nie ucieka i przychodzi na komendę.

Teraz wypisz sobie 5 specyficznych kroków, jakie musi podjąć dany człowiek, żeby ten pies nie uciekał.
np. po pierwsze musisz ich nauczyć, że nie mogą od tak sobie puszczać psa, kiedy im się to podoba.
drugi krok to jest np. to, że muszą wykonywać regularne ćwiczenia z linką. itd. itd. wszystko zależy od twojej specyficznej branży, więc u ciebie to będzie zupełnie inaczej niż u mnie.

Teraz te każde poszczególne kroki, mają przybliżać tych ludzi do osiągnięcia tego wyniku, rezultatu, przed samą sprzedażą, czyli w tym wypadku, każde ćwiczenie, które będę dawał tym ludziom jak mają tresować swojego psa ma powodować, że ten pies coraz mniej ucieka, do momentu kiedy będzie go można przywołać na komendę słowną.

Następnie bardzo ważna rzecz. Wybieramy w wideo 1, w moim przypadku to były nagłówki, a na przykładzie kursu tresury psa musisz pokazać klientowi co zrobić konkretnie w przypadku np. ćwiczenia z linką.

Pokażę Ci to na przykładzie mojej niszy, w tym przypadku wideo 1 z nagłówkami.
Wideo 1 brzmi: Jak pisać nagłówki, które podwoją ilość ludzi na webinarze i wypisuje tutaj 3, 4, czy nawet 5 sposobów. Ja wypisuje zazwyczaj 3 sposoby, 3 techniki, 3 rodzaje nagłówków, które sprawią, że klient zauważy faktycznie po zmianie tego nagłówka będzie miał więcej osób, więcej widzów na webinarze.

Daje im takie proste, ale najlepsze rozwiązania, takie 3 szablony:

  1. „Jak coś zrobić…” np. Jak sprawić, aby więcej ludzi pojawiło się na webinarze
  2. X sposobów na Y np. 2 sposoby na to, aby więcej ludzi pojawiło się na webinarze
  3. Kto jeszcze chce… Kto jeszcze chce, aby więćej osób pojawiło się na webinarze

Jak widzisz dostają tutaj 3 techniki, które sprawią, że będą mieli lepsze nagłówki na swoich stronach. U siebie zrób podobnie, daj im jakieś 3 proste sposoby.

I teraz zrób tak z wszystkimi 5 krokami. Wypisz sobie 3 rzeczy, które możesz dać tym osobom do jednej specyficznej rzeczy np. do magicznych kul, do wezwania do akcji itd. Wypisz to sobie na 5 różnych kartkach i teraz przejdziemy dalej.

Pamiętaj o tym, że tu nie chodzi tylko o ich edukacje, nie chodzi o to, żeby przedstawiać tylko i wyłącznie kontent. Najważniejsza rzecz jest taka, żeby ten kontent demonstrował, że jeżeli go wykorzystają to osiągną konkretne wyniki, konkretne rezultaty.

<

p style=”text-align: center;”>Jak wygląda 3 etapowy skrypt do tworzenia nagrań?

Etap 1 – Wprowadzenie

Dziś nauczysz się …., dzięki czemu…. (Słowo dzięki czemu pokazuje jakie korzyści będzie miał z tego klient)
np.
Dziś nauczysz się 3 sposobów pisania zabójczych nagłówków dla stron rejestrujących na webinar, dzięki czemu natychmiast podwoisz, a nawet potroisz ilość ludzi na webinarze, a tym samym zwiększysz sprzedaż.

Etap 2 – Przedstawienie zawartości

Czyli te 3 kroki, te 3 techniki, które były opisane wcześniej:
W moim przypadku to było:
1. „Jak coś zrobić…”
2. X sposobów na Y
3. Kto jeszcze chce…

Mogę tutaj również dać jakieś przykłady, ćwiczenia, szablony itd.
Tutaj demonstrujesz swój kontent

Etap 3 – Sprzedaż

Tutaj trzeba wykorzystać technikę NLP i pokażę Ci bardzo prostą technikę, ponieważ musisz teraz z kontentu z dawania rzeczy darmowych przejść na rzeczy płatne, a to już jest większa filozofia i większa sztuka. Dlatego w NLP istnieje zasada, że gdy najpierw powiesz o dwóch rzeczach prawdziwych, to trzecia również musi być prawdziwa. Czyli jeżeli dasz komuś fakt, fakt to potem ten trzeci fakt już nie jest podważalny. Mniej więcej w taki sposób to działa np. jest sporo muzułmanów teraz w Europie, muzułmanie to są terroryści, więc każdy muzułmanin jest terrorystą.

Nawet jeżeli to trzecie zdanie nie jest do końca prawdziwe to ze względu, że powiedziałeś dwie poprzednie rzeczy, które były prawdziwe trzecie automatycznie jest przyjmowane jako pewnik.

Ja ci pokaże jak to wykorzystać w sprzedaży.

Mówisz tak:

  1. Słuchasz teraz mojego głosu
  2. I sam widzisz, że to co mówię jest super proste
  3. Już wiesz, że rezultaty o jakich tutaj mówimy są dla ciebie interesujące i zwiększą ilość osób przybywających na webinar

Jak widzisz pierwsze daje dwa fakty, bardzo proste fakty, fakty które są niepodważalne, więc trzeci automatycznie nie jest już podważany

Etap 3 – Patterny – wzory.

Pierwsza technika, pierwszy pattern polega na tym, że mówie:”Hej jeżeli spodobało ci się to co tutaj przedstawiłem to być może chcesz już przejść do czegoś bardziej zaawansowanego. Chcesz zobaczyć jak stworzyć całą serię przedwebinarową. W jaki sposób stworzyć cały webinar i dostać konkretny szablon, oraz pokażę Ci całą sekwencje powebinarową, więc zatem jeśli chciałbyś rozwinąć znacznie bardziej swoje webinary to posłuchaj co dla ciebie mam.

To jest właśnie takie płynne przejście z kontentu do oferty.

Druga technika polega na tym, że jeśli moje wideo było dla Ciebie pomocne i rzeczywiście rozwiązało twój problem to teraz przedstawie ci coś, co jeszcze mocniej rozwiąże ten problem, ponieważ nie mamy tutaj czasu, żeby się tym wszystkim zajmować, więc pokażę Ci teraz co dla ciebie mam coś bardziej znacznie zaawansowanego i jeżeli naprawdę chcesz przejść na wyższy poziom to tutaj właśnie to otrzymasz.

Trzecia technika polega na tym, że mówisz: „Dla ludzi, którzy myślą poważnie nad stworzeniem całego biznesu wokół webinarów, mam coś czym naprawdę warto się zainteresować.”

Jak widzisz masz tutaj trzy gotowe patterny-wzory, żeby przejść po tej technice z NLP z rzeczy darmowych na płatne.

Podsumujmy:

Całe wideo, które dajesz swoim klientom za darmo, to jest tak naprawdę twój lead magnet, który składa się z trzech elementów. Pierwszy element to jest pokazanie ważności tego co masz im do przekazania, więc wykorzystujesz to co dla nich masz i co dzięki temu osiągną. Etap drugi to jest przedstawienie kontentu i kończy się on tym, że wykorzystuje dwa fakty i podajesz im trzeci fakt i potem mówisz im właśnie jedną z tych trzech patternów, aby przejść z nimi do oferty.

Pierwsza część jest motywacyjna, druga edukacyjna, a trzecia sprzedażowa. Zapamiętaj.

Wykorzystując 5 nagrań, 5 kroków, budujesz sobie z nimi relacje, ponieważ wysyłąc takie wideo nawet co 2 dni, będziesz przez 10 dni pojawiał się na ich ekranie. Dostarczasz im w ten sposób niesamowitą wartość, rezultaty i masz 5 punktów, gdzie klient styka się z ofertą.

Jak zbudować listę adresową?

Reklamę kierujesz na squeeze page, następnie po zapisie pojawia się strona dziękuje i lead przechodzi do kampani 1.

Teraz rozbijemy elementy na części:

Squeeze Page:
 Nagłówek
– najważniejszy jest nagłówek, to on w 80% decyduje o tym, czy lead zostawi ci swój adres e-mail czy nie, więc nagłówek powinien być testowany w pierwszej kolejności.
– powinien być w kolorze czerwonym, czarnym, bądź niebieskim. Jednak jeśli nie wiesz, który będzie najlepszy u ciebie, to bierz zawsze czerwony. Kolor czerwony oznacza STOP i większość osób przeczyta twój nagłówek.
– sam nagłówek ma być również reklamą tego co im dajesz np. 3 sposoby na podwojenie konwersji na stronie rejestrującej na webinar, albo 5 sposobów na przyciągnięcie większej ilości osób na webinar, albo 5 prostych i szybkich technik dzięki którym twój pies nie będzie uciekał i wróci na zawołanie.

Sub-nagłówek.

Sub-nagłówek może wprowadzać do oferty, a może też być nad nagłówkiem i mówić, z tego już skorzystało 3000 osób.

Korzyści.

Napisz im co dostaną, po podaniu e-maila.
Niech korzyści odnoszą się do rezultatów, jakie otrzymają.
np. Otrzymasz 5 nagrań wideo, dzięki którym natychmiast podwoisz ilość ludzi, którzy pojawią się na webinarze.
Możesz również dać okładkę twojego leadmagnetu, np. okładkę e-booka, płyty, książki, itp. Jeśli nie potrafisz jej samemu zrobić to albo daj ją wykonać profesjonaliście, który zna się na grafice i stworzy ci taką za 50 czy 100zł, albo nie dawaj jej w ogóle.

I na koniec co? Oczywiście Guzik! – ZAPISZ MNIE

Najlepiej w kolorze złotym, ewentualnie czerwonym, czasami dobry jest guzik niebieski.

Testy
Robiłem testy, gdzie zmieniłem tylko kolor nagłówka na Squeeze Page i jedna strona miała 14% większą zapisywalność. Musisz dążyć również u siebie do jak najlepszej strony i jak najwyższej zapisywalności. Wtedy przy zakupie tego samego ruchu wprowadzisz więcej ludzi do swojego biznesu.

Squeeze Page są wrotami do ciebie i jeśli ktoś nie przejdzie tego punktu nie zobaczy nic więcej, a jak przejdzie to jest znak, że może zostać już na zawsze, bo o to chodzi w tym biznesie, żeby mieć stałych klientów.

Strona po zapisie.
Tutaj należy dawać najlepiej polecam ci video w formie salles lettera.

Widzisz większość osób tutaj nie ma nic i jest to poważny błąd. Większość przedsiębiorców ma tak: „Hej, dziękuje za wpisanie e-maila, zaloguj się na pocztę i odbierz to co ci wysyłam”. Tutaj musi być już przedstawiona oferta, ale mało inwazyjna, dlatego najlepsze jest wideo w formie tutoriala, poradnika, gdzie demonstrujesz coś. Ona tak naprawdę może skasować ci koszty nawet całej kampanii jaką przeprowadzisz.

Reklamujesz lead magnet za darmo, ludzie się zapisują, od razu widzą ofertę, część osób kupuje i tak zwracają się koszty reklamy, które ponownie możesz zainwestować w reklamę i tworzy się takie perpetum mobile, gdzie budujesz listę adresową za darmo.

Mając później listę i ustawione kampanie, możesz ich tylko odsyłać od jednej do drugiej i zarabiać na wielu produktach, a nie musisz znowu inwestować w reklamę. Dlatego warto mieć w swoim biznesie przynajmniej 5 kampanii. Dlaczego? Bo taki biznes jest trudniejszy do skopiowania. Gdy zaczniesz być widoczny, konkurencja zaraz zacznie za tobą kopiować. Wszystko strony, teksty, mailingi, oferty, itd. Dlatego musisz mieć również coś czego nie widzi każdy.

<

p style=”text-align: center;”>Teraz już wiesz jak przygotować kampanię internetową.

© 2016 Innowacyjna Nauka eBiznesu. All Rights Reserved.

3 komentarze

  1. Najlepiej kupić to, co samemu się wypróbowało. Wtedy nikt nie musi nam niczego rekomendować, czy obiecywać 🙂

    Odpowiedz
    • Dlatego właśnie warto demonstrować, jak twoja usługa czy produkt działa, wtedy możesz uzyskać 80% większą sprzedaż.

      Odpowiedz
  2. heh dużo wiedzy 😉

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

2 3